Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

MNA – Esteqlal came from one goal behind to celebrate a home 2-1 win over Malavan in the 21st week game of the sixth Iran Pro League (IPL) here Sunday.

Esteqlal fullback Piruz Qorbani compensated for his own goal in the 46th minute, heading home a Siavash Akbarpur corner on 74 minutes.

Akbarpur scored a last-gasp goal, unleashing a 30-yard free-kick into left corner of the visiting side’s net one minute from normal time.

The dramatic victory soared the second-placed Blues’ points to 42, three shy of asset of pacesetter SAIPA, which was held by Abu Moslem to a 1-1 draw in a 22nd week match earlier in the day.

/ دیدار معوقه هفته بیستم و یکم رقابتهای لیگ برتر - جام خلیج فارس /
پیروزی استقلال با دو گل قربانی / رقابت در صدر جدول جذاب تر شد
تیم فوتبال استقلال با کسب سه امتیاز دیدار برابر ملوان فاصله خود با تیم صدرنشین رقابتهای لیگ برتر را به سه امتیاز رساند.
به گزارش خبرنگار مهر، در تنها دیدارباقی مانده هفته بیست و یکم رقابتهای لیگ برترعصر امروز دو تیم استقلال و ملوان به قضاوت رحیم رحیمی در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند که در پایان تیم فوتبال استقلال موفق شد با شکست حریف خود یک گام دیگر به صدر جدول نزدیکتر شود.

در این دیدار دو تیم در نیمه اول بازی کم رمق و کم تحرکی را به نمایش گذاشتند اما در نیمه دوم فوتبال جذابی را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم. در دقیقه 46 این دیدار پیروز قربانی مدافع استقلال به اشتباه دروازه تیمشان را باز کرد تا ملوان با روحیه بالاتری نیمه دوم را آغاز کند. اما استقلال برای جبران گل خورده بر تعداد حملات خود افزود و با چهره ای کاملا هجومی توانست در دقیقه 74 از روی سانتر سیاوش اکبرپور و ضربه سر پیروز قربانی به گل تساوی دست یابد.

پس از این گل بازهم استقلال حملات خود را ادامه داد و توانست در دقیقه 89 و از روی ضربه راه دور و تماشایی سیاوش اکبرپور به دومین گل دست پیدا کند. حملات ملوان در دقایق پایانی راه به جایی نبرد تا استقلال با کسب سه امتیاز این دیدار به سه امتیازی سایپا برسد.

در پایان رقابتهای هفته بیست و یکم و دوم تیم فوتبال سایپا با 45 امتیاز از 22 بازی در صدر جدول رده بندی قرار دارد و تیم استقلال با 42 امتیاز از 21 بازی در رده دوم قرار دارد.

Top